تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024
2
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

خوزستان کلاس بدون معلم و معلم بدون کلاس ندارد

  • کد خبر : 20285
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۰۵
خوزستان کلاس بدون معلم و معلم بدون کلاس ندارد
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در اتاق وضعیت، نیروی انسانی متوازن و با رعایت همه نکات، نقل و انتقالات انجام شده است و خوشبختانه کلاس بدون معلم و معلم بدون کلاس در خوزستان نداریم.

عبدالله حبیبی در آیین جشن شکوفه‌ها که امروز (۲۷ شهریورماه) در دبستان شاهد فاطمیه اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های دقیق، اقدامات خوبی در خصوص ثبت نام دانش‌آموزان و توزیع کتاب‌های درسی انجام شده است و اکنون کتاب‌های حوزه ابتدایی در مدارس آماده توزیع هستند و توزیع کتاب‌های دوره متوسطه هم از ۱۰ شهریورماه آغاز شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها در حوزه آموزشی و پرورشی انجام شده است و برنامه‌های مدون در اختیار مدارس قرار گرفته است. همچنین کارنامه مدیران مدارس تدوین شده است و در سال تحصیلی جدید بر این اساس ارزیابی خواهند شد. در اتاق وضعیت، نیروی انسانی متوازن و با رعایت همه نکات، نقل و انتقالات انجام شده است و خوشبختانه کلاس بدون معلم و معلم بدون کلاس در خوزستان نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فعالیت سرویس مدارس بر عهده شهرداری‌ها قرار داده شده و آموزش و پرورش تنها اطلاع‌رسانی را انجام داده است و امیدواریم مشکلی در این خصوص پیش نیاید. سامانه سپند در این زمینه در نظر گرفته شده است و شاید در سال اول مشکلاتی داشته باشد.

حبیبی عنوان کرد: در حوزه پوشاک دانش‌آموزان نیز قراردادها منعقد شده است و بیشتر دانش‌آموزان لباس‌های فرم خود را تحویل گرفته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با زحمات کشیده شده در ماه‌های گذشته، ان‌شاءالله سال تحصیلی امن و شادی برای دانش‌آموزان و همکاران داشته باشیم.

منبع؛ ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=20285

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت