تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
3

جشن باشکوه غدیر با حضور پرشور نیشکری‌ها در اهواز برگزار شد

  • کد خبر : 16658
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۲۱
جشن باشکوه غدیر با حضور پرشور نیشکری‌ها در اهواز برگزار شد
همزمان با عید سعید غدیر خم، جشن باشکوهی با حضور خانواده بزرگ نیشکر در سالن همایش‌های فردوسی اهواز برگزار شد.به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این جشن که سه‌شنبه (پنجم تیرماه) در فضایی شاد و مفرّح تدارک‌دیده‌شده بود، جلوه‌های زیبایی از ارادت و دلدادگی نیشکری‌ها به سیره علوی را به نمایش گذاشت.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این جشن که سه‌شنبه (پنجم تیرماه) در فضایی شاد و مفرّح تدارک‌دیده‌شده بود، جلوه‌های زیبایی از ارادت و دلدادگی نیشکری‌ها به سیره علوی را به نمایش گذاشت.

تالار همایش‌های فردوسی اهواز در این روز مملو از عاشقان و دلدادگانی بود که با حضور پرشور خود، شور و شعفی وصف‌ناپذیر به این جشن بخشیدند. برنامه‌های متنوّعی از جمله مداحی، مولودی‌خوانی در وصف مولای متقیان، موسیقی، سرود و مسابقه زینت‌بخش این محفل شاد بود.

برگزاری این‌گونه جشن‌ها برای خانواده بزرگ نیشکر، در کنار ترویج فرهنگ و آموزه‌های دینی، روحیه نشاط و شادابی را در جامعه گسترش می‌دهد و زمینه را برای ایجاد جامعه‌ای پویا و بانشاط فراهم می‌کند.

از نکات قابل‌توجه این جشن بزرگ که با همت و همکاری امور فرهنگی، بسیج، شرکت سدادفام نیشکر و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد، استقبال چشمگیر کارکنان و خانواده‌های صنعت نیشکر بود. همچنین در این مراسم، برنامه‌های متنوعی برای کودکان اجرا شد.

گفتنی است، در روزهای منتهی به عید غدیر، جشن‌های بزرگی با حضور و استقبال پرشور کارکنان در کشت و صنعت‌های نیشکری و شرکت‌های تابعه نیز برگزار شده بود.

20240625_171816
20240625_175535
photo12222483753
photo12222484418
photo12222487402
photo12222489462
لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=16658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت