تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
2

توزیع بیش از ۱۳۰۰ کولر میان مدارس خوزستان

  • کد خبر : 19512
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۴۳
توزیع بیش از ۱۳۰۰ کولر میان مدارس خوزستان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به نیاز به ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ کولر در سال برای مدارس خوزستان گفت: از اول فرودین تاکنون، نزدیک به ۱۴۰۰ کولر میان مدارس خوزستان توزیع شده است.

محمد سعیدی‌پور اظهار کرد: فروردین امسال تاکنون، ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ کولر میان مدارس خوزستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای کلاس‌های بدون کولر یا تعمیری انجام شده است، افزود: همه مدارسی که مهر افتتاح می‌شود به سیستم سرمایشی مجهز است، بر اساس برآوردها برای پروژه‌های نوساز حداقل به ۶۰۰ تا ۷۰۰ کولر نیاز داریم و برنامه‌ریزی برای تأمین این کولرها انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خوزستان جزو استان‌های گرم و مرطوب است و از سوی دیگر سیستم‌های سرمایشی دچار فرسایش می‌شود، سالانه نیاز به نوسازی یا تعمیر و بازسازی این سیستم‌ها وجود دارد؛ بنابراین حداقل سالانه ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ کولر برای مدارس خوزستان نیاز داریم که این تعداد کولر به جز کولرهای مورد نیاز برای مدارس نوساز است.

سعیدی‌پور تصریح کرد: به جز کولر، میز و صندلی، نیمکت، تخته وایت برد و دستگاه کپی نیز تأمین می‌شود، اما مطالبه و نیاز جدی آموزش و پرورش سیستم سرمایشی است که تلاش کرده‌ایم بخشی از نیازها را رفع کنیم.

وی تاکید کرد: با این وجود ممکن است در جایی کولر فرسوده یا سرمایش لازم را نداشته باشد؛ مدعی نیستیم نوسازی مدارس می‌تواند تمام نیاز عموم آموزش و پرورش را رفع کند و باید از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های مستقر در خوزستان و خیران استفاده شود تا شاهد نارضایتی حداقلی باشیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: نوسازی مدارس به تنهایی قادر نیست نیاز ۵۵۰۰ فضای آموزشی معادل ۳۹ هزار کلاس درس را برای بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ دانش‌آموز تأمین و رضایت صددرصدی ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=19512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت