تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 19 October , 2024
1

برگزاری یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی خوزستان/رضایی:امنیت دستاورد تلاش سربازان گمنام است

  • کد خبر : 20131
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
برگزاری یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی خوزستان/رضایی:امنیت دستاورد تلاش سربازان گمنام است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که برای حضور در آیین چهلمین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات و یادواره ۲۸۱شهید جامعه اطلاعاتی خوزستان به این استان سفر کرد بود گفت: وزارت اطلاعات بر پایه ایثار و فداکاری شکل گرفته و حقیقتا امروز آرامش و امنیتی که در کشور ماست دستاورد تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

محسن رضایی در این آیین با بیان اینکه اطلاعات و عملیات قبل از پیروزی انقلاب از سوی نیروهای انقلابی که در کنار امام خمینی(ره) حضور داشتند آغاز شد اظهار کرد: سربازان گمنام از خود و خانواده خود می‌گذرند تا با رشادت از مردم کشور دفاع کنند.

وی با با بیان اینکه مشکل امروز ما با رژیم صهیونیستی، تروریسم صنعتی است تصریح کرد: تمام شبکه‌های اطلاعاتی استکبار جهانی با رژیم صهیونیستی در یک شبکه جهانی به یکدیگر متصل هستند که در مقابل آنان وزارت اطلاعات ایران ایستاده است و نیروهای اطلاعاتی ما با تمام توان در حال مقابله با آنان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به عملیات انتقام ترور اسماعیل هنیه گفت: نیروهای ما در کمین هستند و طرف مقابل در سنگر خود قرار گرفته که یک لحظه و یک روز این گلوله شلیک خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: شجاعت و اقتدار ما باید همراه با تدبیر باشد که این چنین است.

خون شهدا امنیت و آرامش در جامعه را بیمه کرده است

وزیر اطلاعات در حاشیه این مراسم با تاکید بر رشادت، فداکاری، ایثار و شجاعت گمنامان شهید کشور بیان کرد: آنچه که امروز مردم ما از امنیت و آرامش در جامعه می‌بینند بیمه خون شهدا است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب گفت: سربازان گمنام امام زمان با رشادت‌های خود تا آخرین نفس پای انقلاب و دفاع از کشور ایستاده‌اند.

مراسم چهلمین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات و یادواره ۲۸۱شهید جامعه اطلاعاتی خوزستان در اهواز با حضور خانواده معزز شهدا، وزیر اطلاعات، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان استانی و بزرگان اقوام برگزار شد.

منبع؛ ایرنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=20131

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت