تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
3
به همت بسیج رسانه خوزستان برگزار شد ؛

اردوی خبری سفیران حسینی در پایانه مرزی چذابه

  • کد خبر : 18818
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۵۵
اردوی خبری سفیران حسینی در پایانه مرزی چذابه
اردوی خبری جمعی از خبرنگاران و عکاسان بسیج رسانه خوزستان در قالب قرارگاه رسانه ای سفیران حسینی روز پنجشنبه در پایانه مرزی چذابه برای پوشش گسترده پیاده‌روی اربعین برگزار شد.

اردوی خبری تیم بسیج رسانه خوزستان در قالب “سفیران حسینی” برای پوشش پیاده‌روی بزرگ اربعین مهمترین رویداد معنوی ماه صفر با حضور جمعی از خبرنگاران، عکاسان و مستندسازان استان به همت سازمان بسیج رسانه خوزستان در پایانه مرزی چذابه برگزار شد.

در این بازدید میدانی خبرنگاران استان از نزدیک اخبار و رویدادهای مختلف پیاده‌روی اربعین را از خدمت‌رسانی مواکب تا عبور زائران در سنین مختلف از مرز و جلوه‌های زیبای دینی و معنوی دلدادگان اباعبدالله الحسین(ع) را به تصویر کشیده و در رسانه‌های خود ثبت کردند.

گفت و گو با زائران و مسئولان پایانه مرزی چذابه، موکب داران و تیم های خدماتی و همچنین بررسی روند خدمت رسانی برخی از دستگاه های اجرایی به زائران اربعین حسینی از دیگر اقدامات این تیم خبری بود.

ایراندخت کاشانی نماینده بسیج رسانه استان در این خصوص گفت: تیم خبری بسیج رسانه استان در ایان اربعین برای نخستین باز است که به مرز چذابه اعزام می شود و در روزهای آینده نیز این اردوی خبری در مرز شلمچه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اربعین یکی از مهمترین رویدادهای دینی و معنوی سراسر جهان اسلام است که اهمیت پوشش گسترده این پیاده‌روی روی بزرگ بسیار بالا است.

نماینده بسیج رسانه خوزستان تصریح کرد: بی شک انعکاس اخبار این رویداد بزرگ و خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرزهای استان از ضرورت ها است که تیم خبری سفیران حسینی در این روز اقدام به تولید محتوای گسترده کردند.

وی بیان کرد: سازمان بسیج رسانه استان در رویدادهای مختلف با تشکیل تیم های قوی متشکل از خبرنگاران و عکاسان مطرح استان برای پوشش خبری برنامه‌های دینی، مذهبی و اجتماعی برنامه ریزی های مدونی دارد.

کاشانی یادآور شد: تیم بسیج رسانه استان خوزستان پیش از این نیز در یک جشنواره ملی با حضور ۳۲ تیم از سراسر کشور در بخش های تولید محتوای خبری و عکس و فیلم به مقام نخست دست یافت و این نشان دهنده ظرفیت بالای رسانه های استان برای پوشش گسترده و با کیفیت رویدادهای مهم است. 

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=18818

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت