تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
4
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز

پیگیری ساخت پلاتو انجمن هنرهای نمایشی با حضور هنرمندان در شورای شهر اهواز

  • کد خبر : 4486
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به ضرورت مدیریت شهرداری ها به صورت شهرداری های جامعه محور اشاره کرد و گفت: همکاری با هنرمندان یکی از اساس های رسیدن به این نوع جامعه است که در این راستا پیرو پیگیری های انجام شده تمام تلاش خود را برای راه اندازی و بهره برداری پلاتو انجمن هنرهای نمایشی خواهیم داشت.


رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به ضرورت مدیریت شهرداری ها به صورت شهرداری های جامعه محور اشاره کرد و گفت: همکاری با هنرمندان یکی از اساس های رسیدن به این نوع جامعه است که در این راستا پیرو پیگیری های انجام شده تمام تلاش خود را برای راه اندازی و بهره برداری پلاتو انجمن هنرهای نمایشی خواهیم داشت.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، هنرمندان شهر با حضور در شورای اسلامی شهر اهواز، نشستی مشترک با رئیس شورا به همراه معاون مالی و اقتصادی و معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تشکیل داده که پیرو موضوع ساخت پلاتو برای انجمن هنرهای نمایشی اهواز درخواست های خود را مطرح کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در این جلسه به نگاه تعاملی مدیریت شهری در این دوره برای حل مشکلات اشاره کرد و اظهار داشت: نگاه ما نیز بر این است که در خصوص ساخت پلاسکو هنرمندان سال هاست درگیر آن هستند، موضوع مطروحه در همین دوره حل شده و به سرانجام برسد.

وی مسئله هنر را به عنوان راه حلی برای عبور از بسیاری از آسیب ها برشمرد و افزود: امروزه شهرداری ها باید شهرداری های جامعه محور باشند و همکاری با هنرمندان یکی از اساس های رسیدن به این مدیریت جامعه محور است.

محمودی با اشاره به رشد بودجه فرهنگی شهرداری در سال جاری گفت: این مسئله نشان از نگاه مدیریت شهری به مقوله فرهنگ و مشکلات فرهنگی است که از نظر ما ریشه اغلب مشکلات در هر جامعه ای است.

رئیس شورای شهر اهواز به عدم پیگری مسائل فرهنگی و هنری مهم مثل تئاتر شهر در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: مهم دل من هستیم که چرا چنین مسائلی سالها بر زمین مانده و مورد توجه قرار نگرفته است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در این دوره محل تئاتر شهر را به بهره برداری برسانیم.

در این نشست همچنین آذربایجانی معاون مالی و اقتصادی شهرداری نیز به مقوله اثرگذاری هنر در لایه های مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: به عنوان معاون شهردار تمام توان خود را در کمک به حوزه هنر و تئاتر به کار میگیریم به این امید که قدم موثر و مثبتی در حوزه مسائل هنری برداشته باشیم.

علی شمسی معاون خدمات شهری شهرداری نیز در این جلسه عنوان کرد: خوزستان خاستگاه بسیاری از هنرمندان نامی کشور است که امروز مایه افتخار مردم هستند. مانیز در این مسیر افتخار میکنیم اگر بتوانیم قدم مثبتی برداشته و به هنرمندان این استان هنرپرور کمکی کرده باشیم.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=4486

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت