تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
14

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس عید نوروز را تبریک گفت

  • کد خبر : 1259
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس عید نوروز را تبریک گفت
نماینده مردم شهرستان‌های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

متن پیام محمد کعب عمیر به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ هَذِهِ سَنَهٌ جَدِیدَهٌ وَ أَنْتَ مَلِکٌ قَدِیمٌ أَسْأَلُکَ خَیْرَهَا وَ خَیْرَ مَا فِیهَا

عید فرخنده نوروز را به حضور تمامی مردم شریف شهرستان های شوش و کرخه به ویژه عزیزانی که در این ساعات مشغول خدمت به جامعه و دور ازخانواده هایشان هستند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

رساله نوروز برای من و شما رساله کنار زدن حسادت ها،عداوت ها و کینه هاست که با پشت سر گذاشتن آنها باید هر یک از ما با لحاظ توانایی هایمان در کنار هم برای پیشرفت و آبادانی شهرستان هایمان تلاش و کوشش نماییم.امروز باید بیش از زمان های دیگر درس هایی را از نوروز و طبیعت برای نشاط، همدلی و به تبع آن شکوفایی بیاموزیم.

سال گذشته با حمایت ها و دعای خیر اقشار مختلف جامعه دستاوردهای قابل قبولی را کسب کردیم که میتوان بازگرداندن شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به دولت، انتزاع شبکه بهداشت و درمان شوش از دانشگاه علوم پزشکی دزفول، ارتقای بزرگترین بخش کشور به شهرستان و نهضت های آبرسانی، گازرسانی و برق رسانی به مناطق محروم را از جمله مهم ترین این دستاوردها دانست.

همه این دستاوردها و نتایج، مایه دلگرمی و نشاط مردم و بنده درسال گذشته شده است که باید بازهم این مسیر را تا زدودن کامل غبار محرومیت با کنار یکدیگر بودن ادامه دهیم.

سال جدید را نیز سالی پر از دستاورد و سال تحقق مطالبات به حق مردم می دانم که إن شاء الله با حمایت های همیشگی شما عزیزان بتوانیم گام های بزرگتری را برداریم.

من در این لحظات لازم است ضمن تشکر از زحمات و تلاش های کشاورزان شهرستان های شوش و کرخه به عر‌‌ض برسانم همانگونه که در زمان تنش آبی برای رفع معضلاتشان در کنارشان بودم اکنون که با مسئله سرمازدگی محصولاتشان روبه رو هستند نیز کنارشان خواهم بود.

در ادامه نیز ضمن عرض خسته نباشید خدمت کارگران عزیز به ویژه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که سال شیرینی را با بازگرداندن شرکت از بخش خصوصی به دولت پشت سر گذاشتند برای آنها و صنعتگران توفیقات روزافزونی را آرزومندم.

امیدوارم سال جدید که آغازش با روزهای پرخیر و برکت نیمه شعبان مصادف و با شعار “تولید؛دانش بنیان،اشتغال آفرین” از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نامگذاری شده است با کلنگ زنی چند طرح صنعتی در دو شهرستان زمینه توسعه و نشاط همگانی فراهم شود.

در پایان سالی سرشار از موفقیت، سربلندی، عزت و افتخار برای مردم شریف شهرستان های شوش و کرخه آرزومندم.

محمد کعب عمیر
نماینده مردم شریف شهرستان های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=1259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت