تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1
رئیس پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان

موفقیت۱۰۰درصدی نفت و گاز اروندان در اجرای تفاهم نامه‌ها

  • کد خبر : 2788
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
موفقیت۱۰۰درصدی نفت و گاز اروندان در اجرای تفاهم نامه‌ها
رئیس پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به تنوع در تفاهم‌نامه های این شرکت گفت: مفتخر هستیم از حدفاصل نمایشگاه دوازدهم تا سیزدهم صنعت نفت تمام تفاهم نامه هایی که سال قبل امضا شد محقق و همچنین منجر به قرارداد و استفاده از ظرفیت ها شد.

به گزارش بهین خبر عیسی نویری  رئیس پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت نفت و گاز اروندان چهار تفاهم نامه در حوزه دانش بنیان با پارک علم و فناوری خوزستان به امضا رسانده است، علاوه بر توافق نامه های مذکر، چند قرار داد دیگر مانند هوشمندسازی حراست برای اولین بار در کشور، تولید بار اول رفع رسوبات آسفالتی در چاه با استفاده از شوک هالتراسونیک و قرارداد منعقد شده با دانشگاه صنعت نفت برای کاهش دیسکوزیته نفت خام در لوله های انتقال نفت ننعقد شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین نکات مربوط به این قراردادها و تفاهم نامه ها متنوع بودن آنها است، مفتخر هستیم از حدفاصل نمایشگاه دوازدهم تا سیزدهم تمامی تفاهم نامه هایی که سال قبل امضا شد محقق و همچنین منجر به قرارداد و استفاده از ظرفیت ها شد.
نویزی ادامه داد: شرکت نفت و گاز اروندان سیر تساعدی خوبی هم در تولید بار اول با انعقاد پنج قرار از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هم از بابت اجرای طرح عملی شهید احمدی روشن که امروز قرارداد ان با دانشگاه صنعت نفت منعقد شد، داشته است.

وی تاکید کرد: در شرکت نفت و گاز اروندان قبل از برگزاری قراردادهای تامین کالا، چالش ها و نیازمندی های خود را در کمیته ساخت داخل و تولید بار اول مشخص می شوند و آن دسته از نیازهایی که قابلیت تولید داخل دارند به شرکت‌های داخلی به ویژه دانش بنیان عرضه می شوند، لذا سیر تساعدی و تکاملی خوبی در بومی سازی کالاهای مورد نیاز خود داشته ایم.

رئیس پژوهش و توسعه شزکت نفت و گاز اروندان با شاره به همکاری نزدیک با پارک علم و فناوری خوزستان، اضافه کرد: در شرکت نفت و گاز اروندان ابتدا نیاز ها به شرکت‌های دانش بنیان و بومی عرضه می شود و مواردی که قابلیت ساخت داخل دارند و این توانایی در شرکت وجود داشته باشد در کمیته مورد بررسی و تحقق می یابد، به گونه ای که در سال قبل ۱۷ قرارداد و امسال ۱۴ قرار داد ساخت داخل منعقد کرده ایم.

وی توضیح داد: این شرکت جهش قابل توجهی در حجم قرارداده با شرکت‌های دانش بنیان داشته ایم به گونه‌ای که امسال حدود ۲۵۶میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان منعقد کرده ایم که نسبت به سال گذشته بسیار افزایش پیدا کرده است.

نویری افزود: شرکت نفت و گاز اروندان دومین تولید کننده نفت کشور می باشد و از لحاظ استراتیژیکی اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که بیشترین تعداد میادین مشترک تحت اشراف این شرکت است.

وی تصریح کرد: شرکت نفت و گاز اروندان اولین شرکتی بود که در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فن آور بخشنامه مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان در مناقصات را اجرا کرد و ضریب ویژه‌ای بر اساس قانون برای این شرکت‌ها قائل شد، علاوه بر آن نفت و گاز اروندان اولین شرکتی بود که پیوست فناوری را در قراردادهای خود الزامی و اجرا کرد.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=2788

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت