تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4
چرا کسی پاسخگوی مردم نیست؟

قطع مکرر برق و کلافه شدن مردم اهواز در گرمای بالای ۴۹ درجه

  • کد خبر : 2577
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
قطع مکرر برق و کلافه شدن مردم اهواز در گرمای بالای ۴۹ درجه
در شرایطی که قطعی‌های مکرر برق در برخی مناطق اهواز از جمله کیان‌آباد، مردم را کلافه کرده‌است، همچنان اطلاع رسانی مورد انتظار در این خصوص انجام نمی‌شود.

بهین‌خبر؛ گرمای شدید هوا در روزهای اخیر به اوج خود رسیده‌است و علیرغم اینکه گرمای بی‌سابقه مردم را کلافه کرده، خاموشی های مداوم و قطعی های مکرر برق آن هم در ساعات اوج گرما بر شدت آن افزوده‌است.

قطعی های مکرر برق در منطقه کیان‌آباد اهواز علاوه بر اینکه تحمل گرمای تابستان را برای اهالی این منطقه طاقت فرسا کرده، که نوسانات برق موجب شده تا آن ها نگران خرابی لوازم برقی خانگی خود، آن هم در این آشفته بازار گرانی باشند و البته این نگرانی مردم نیز کاملاً منطقی به نظر می رسد.

به دنبال افزایش قطعی برق در منطقه کیان‌آباد، تعدادی از شهروندان در تماس تلفنی با خبرنگار ما ضمن انتقاد از قطع چند مرتبه‌ای برق و خاموشی‌های مکرر امروز و عدم اطلاع‌‎رسانی دقیق و شفاف مسئولان امور برق شهرستان، خواستار کاهش زمان و تعداد دفعات قطعی برق و اطلاع رسانی دقیق در این خصوص شدند.

همچنین شهروندان قسمتی از قطعی‌های برق این منطقه را ناشی از ضعف مسئولان امور برق دانسته و عدم مدیریت صحیح را از جمله دلایل نابسامانی‌ها در قطعی برق می دانند که امیدواریم مسئولان شرکت توزیع نیروی برق اهواز با نظارت دقیق در خصوص جدول بندی قطعی برق این شهرستان تجدیدنظر کنند.

با توجه به اینکه اهواز در شرایط حساسی به سر می برد و روزانه بر آمار تعداد بیماران کرونایی افزوده می شود، رعایت اصول بهداشتی و شستن مکرر دست ها امری ضروری است. بدون شک قطعی برق سبب از کار افتادن پمپ ها و در نهایت عدم آبرسانی به منازل می شود و این موضوع، لزوم برق رسانی را بیش از پیش مورد تاکید قرار می داد.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=2577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت