تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
5
معاون امنیتی استانداری خوزستان:

فشار حداکثری بر ملت ایران به شکست انجامیده است

  • کد خبر : 2075
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
فشار حداکثری بر ملت ایران به شکست انجامیده است
معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با بیان این‌که فشار حداکثری بر ملت ایران به شکست انجامیده است، گفت: خوابی که دشمنان برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی می‌بینند، کابوسی است که هرگز تعبیر نخواهد شد.

ولی‌الله حیاتی در مراسم رژه خودرویی روز ارتش که امروز ۲۹ فروردین ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از لحظات ابتدایی شکل گیری انقلاب که ژنرال های خبیث آمریکایی به ارتش طمع دوخته بودند و سناریوهای مختلفی را برای رویارویی ارتش با مردم انقلابی طراحی کرده بودند، ارتشیان متعهد اولین گروهی بودند که با معمار کبیر انقلاب اسلامی بیعت مردند و آن حماسه بیعت همافران بخش مهمی از حضور ارتش در حمایت از انقلاب و مردم ایران بود.

وی افزود: پس از این ماجراها نیز دشمنان سناریوهای متفاوتی را طراحی کردند که میان خط ارتش و انقلاب جدایی بیاندزند اما با وجود ارتشی‌های متعهدی همچون سپهبد صیاد شیرازی و دیگر ارتشی‌ها، اجازه داده نشد که نقشه‌های دشمن عملیاتی شود و ادامه پیدا کند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در طول این ۴۳ سال، در رکاب امامین انقلاب حماسه‌های بی نظیری را خلق کرده است. اوج حماسه آفرینی ارتش و تجلی این حماسه ها در دوران دفاع مقدس بود.

حیاتی ادامه داد: فداکاری‌های ارتشیان در این مرز و بوم هرگز از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد و مردم ارتش جمهوری اسلامی را با نیکی، عزت، افتخار و اقتدار یاد می کنند. امروز به برکت خون شهدای این مرز و بوم، انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ و منطقه‌ای تبدیل شده است و در همه معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی به عنوان یک قدرت تاثیرگذار مطرح است.

وی افزود: گذشت آن زمانی که برای این مرز و بوم تعیین تکلف انجام می‌شد و منابع خدادی ایران به تاراج برده می‌شد. اکنون گذشته آن زمانی که مسئولان ارشد ایران را در غرب آموزش می‌دادند و بر مردم حاکم می‌کردند. در طول این ۴۳ سال مردم با تقدیم هزاران شهید و با تبعیت از امامین انقلاب، کشوری قدرتمند، نیرومند و عزتمند ساخته‌اند که طنین اقتدار ارتشیان و غیرت سپاهیان آن بر پیکر استکبار لرزه انداخته است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: امروز نام ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج و دیگر نیروهای نظامی و مسلح ایران، قالب دشمنان را از درون تهی می‌کند و همه این موارد جز با راهبری و هدایت امامین انقلاب، جان فشانی‌های شهدا و حضور مردم محقق نمی‌شد.

حیاتی در پایان با بیان این‌که خوابی که دشمنان برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی می‌بینند، کابوسی است که هرگز تعبیر نخواهد شد، عنوان کرد: امروز دشمنان فهمیده‌اند که تحریم‌ها و تهدیدها، کمبودها و کاستی ها در روحیه خستگی ناپذیر ملت ایران و دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب تاثیرگذار نیست. فشار حداکثری بر ملت ایران به شکست انجامیده است و دشمنان این مساله را اعتراف کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=2075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت