تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

ضیافت افطار ایتام به میزبانی استانداری خوزستان

  • کد خبر : 3422
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
ضیافت افطار ایتام به میزبانی استانداری خوزستان
ضیافت افطاری ویژه تعدادی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش بهین خبر استاندار خوزستان در ضیافت افطاری ویژه ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان اظهار کرد:کمیته امداد برنامه‌های بسیار خوبی را برای افراد تحت حمایت دارند و برنامه های ویژه ای تا پایان عید فطر از سوی این نهاد انجام می شود
وی ادامه داد: باید تلاش کنیم این برنامه‌ها را تقویت کنیم و به دلیل نوع و تنوع نیازها با مشارکت مردم خیر و نیکوکار، سازمان ها و ادارات صنایع اصناف کسب و کار کیفیت برنامه‌ها را افزایش دهیم.
سفره افطاری نمادی از توجه به نیازمندان است تا این افراد، خود را از جامعه جدا ندانند و بدانند که در کنار آنها هستیم.
یکی از اولویت‌ها رسیدگی به مناطق محروم توجه به رفع مشکلات نیازمندان و همچنین ارتقای تحصیلی و آموزشی مددجویان با چشم انداز مهارت آموزی برای اشتغال فرزندان کمیته امداد است .
وی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، سر سفره افطار کنار جمعی از کودکان و نوجوانان نشست و ضمن گفتگوی صمیمانه ،با اهدای هدایایی از آنان دلجویی کرد.
استاندار ضمن قدردانی ویژه از اقدام ارزشمند و معنوی کمیته امداد در حمایت از ایتام، از تمامی مدیران کارمندان اصناف کسبه استان دعوت کرد در طرح حمایت از ایتام و محسنین فرزند معنوی مشارکت کنند.
مدیر کل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه درحال حاضر بیش از ۲۶ هزار یتیم ومحسنین (فرزندان نیازمند غیریتیم) تحت حمایت این استان میباشند از پویش «هر خوزستانی، حامی یک یتیم» با برپایی پایگاه حامی یابی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در شب‌های قدر خبر داد.
حامیان و خیران می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی یابی در استان از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ و یا تماس با ۰۹۱۶۵۰۴۷۸۷۸ با انتخاب فرزندان معنوی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌ های مادی و معنوی خود از ایتام حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=3422

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت