تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0
اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان

دعوت بختیاری‌زاده از خوزستانی‌ها برای حمایت از فولادنوین جهت صعود به لیگ یک

  • کد خبر : 4769
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان از مردم خوزستان خواست در دیدار حساس امروز تیم های فولاد ب و داماش گیلان که تعیین کننده تیم صعودکننده به لیگ یک کشور است، حضور پرشوری داشته باشند و از نماینده استان حمایت کنند

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با بهین خبر، اظهارکرد: خوزستانی ها لیگ برتر و لیگ یک را اخیرا با با دو اتفاق خیلی مهم به پایان رساندند؛ بقای نفت آبادان و صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر. اعضای دو تیم برای رقم خوردن این دو اتفاق مهم خیلی زحمت کشیدند اما آنچه بیش از هر چه چیزی به چشم مردم ایران و فوتبال دوستان آمد، حمایتی یکپارچه و همه جانبه مردم خوزستان از تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان بود. مردم استان بدون گرایش به هیچ رنگی از تیم های خوزستانی حمایت کردند.

وی ادامه داد: دیدید که هواداران نفت در بازی خارج از خانه نفت آبادان برابر گل گهر چه حمایتی از تیم خود داشتند و به نظرم حماسه آفریدند و خوشبختانه تیم محبوب نفت در لیگ برتر ماندگار شد. در استادیوم غدیر هم مردم خوزستان و طرفداران فوتبال با حضور پرشور خود کار عجیبی انجام دادند تا در نهایت استقلال صعود به لیگ برتر را جشن گرفت.

این پیشکسوت فوتبال گفت: امروز نیز فولاد ب باید در یک بازی مهم و حساس از پلی آف لیگ دو کشور به مصاف داماش گیلان برود که از همه هواداران و علاقه مندان به فوتبال در خوزستان می خواهم حمایت بسیار خوبی داشته باشند. البته به نظرم به همین صورت هم خواهد شد و امیدوارم بازهم صعود را جشن بگیریم و فولاد به لیگ یک راه پیدا کند.

وی عنوان کرد: نگاه فولاد ب، بیشتر به استعدادهای ناب فوتبال خوزستان بوده است و امیدوارم همه امروز از این تیم حمایت کنند تا این تیم خوب و بومی خوزستان به لیگ یک صعود کند تا بتوانیم داشته های بیشتری از فوتبال خوزستان را به فوتبال ایرتن معرفی کنیم.

بختیاری زاده خاطر نشان کرد: بی شک امروز شاهد حضور بی نظیر مردم خوزستان برای تماشای این دیدار هستیم زیرا مردم استان این موضوع را به خوبی لمس کرده اند که هر زمان باهم، همدل و هم صدا بوده اند اتفاقات خوبی برای فوتبال خوزستان رقم خورده است.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=4769

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت