تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1
به مناسبت روز جانباز انجام شد

تجلیل از جانبازان و فرزندان شهدای شاغل در نفت و گاز اروندان

  • کد خبر : 3077
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۰۶
تجلیل از جانبازان و فرزندان شهدای شاغل در نفت و گاز اروندان
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، از جمعی از جانبازان و فرزندان شهدای شاغل در شرکت نفت و گاز اروندان تجلیل شد.

به گزارش بهین خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، به مناسبت میلاد پربرکت امام سجاد (ع) و  قمربنی هاشم، حضرت عباس (ع)، یکشنبه ( ۷ اسفند ۱۴۰۱) با حضور مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر، خانم فکاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمشهر و با حضور جمعی از مدیران ، روسا و فرمانده پایگاه بسیج، از جانبازان و فرزندان شهدای شاغل در این شرکت تقدیر شد.

در این مراسم مهندس عذاری اهوازی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به  مقام شامخ حضرت سید الشهداء ، حضرت عباس (ع) و شخصیت و نقش ایشان در ترویج فرهنگ ایثار، ادب و فداکاری اظهار داشت: حضرت ابوالفضل العباس (ع) درحالی که از شجاع ترین افراد دوران خود و در رشادت بی نظیر بود، ولی برادری وفادار، مطیع رهبر و جانفدای ولی زمان خود یعنی حضرت سیدالشهدا بود.

وی گفت: جانبازان، ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت، سرمایه های ارزشمند و الگوی ملت انقلاب اسلامی ایران هستند و مردم قدردان رشادت و شجاعت های این عزیزان خواهند بود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان افزود: زندگی و حیات انسان‌ها بسته به هدفی که در راه  آن تلاش می‌کنند، ارزش می‌یابد و شما خانواده شهدا و جانبازان زندگی خود را در مسیر بالاترین و بهترین اهداف الهی اهداء کردید و قطعا خداوند همانگونه که در قرآن کریم فرمودند، بالاترین مقام، عزت ومنزلت را نصیب شما جانبازان و خانواده‌های شهدای عزیزمان خواهند کرد.

در ادامه حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت قمربنی هاشم(ع) و تقدیر از مدیرعامل و دست‌اندرکاران برگزاری این نشست و تشکر بابت خدمات خوبی که شرکت نفت و گاز اروندان در شهرستان خرمشهر به مردم این شهر ارائه می نماید، در خصوص روز جانباز گفت؛ جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی شهدای زنده انقلاب هستند و خدا را شاکریم که آن ها در جامعه حضور دارند و می توانند تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت جهاد در گذشته و عصر حاضر افزود: جهاد مفهوم بسیار ارزشمندی است که نظیر آن را نداریم و تا زمانی که مَکر و حیله استکبار وجود دارد، جهاد همچنان ادامه خواهد داشت و تاریخ انقضا و اتمامی ندارد.

امام جمعه شهرستان خرمشهر با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص حضور مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال که فرمودند” مردم با تحلیل حضور یافتند” اذعان داشت: مردم با بصیرت ایران از صدر اسلام تاکنون دشمن و حیله های آن را به خوبی شناخته اند و حوادث و اتفاقات کشور و جهان را به خوبی تحلیل و رصد می کنند و حضور پرشکوه و مقتدر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خود گواه بر این بصیرت است.

در ادامه این مراسم، خانم فکاری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمشهر ضمن تشکر از برگزاری چنین مراسماتی در شرکت نفت و گاز اروندان از توجه مهندس عذاری اهوازی و همکارانشان به این اداره قدردانی نمودند و اذعان کردند؛ تلاش و همت ما برای حل یکی از مشکلات مهم فرزندان شهدا در خرمشهر موضوع اشتغال آنهاست و امید داریم با حمایتهای سازنده نفت همچون سابق از کاهش آلام این عزیزان بکاهیم.

گفتنی است در پایان مراسم که به همت مدیریت منابع انسانی،امور ایثارگران و روابط عمومی برگزار شد با اهدا لوح سپاس و هدایا از جانبازان و فرزندان شهدای شاغل در این شرکت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=3077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت