تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
8
در سفر وزیر آموزش و پرورش به خوزستان؛

تاکید بر لزوم جایگزینی مدارس سنگی و کانکسی تا دو سال آینده

  • کد خبر : 1380
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
تاکید بر لزوم جایگزینی مدارس سنگی و کانکسی تا دو سال آینده
وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان خوزستان بر لزوم جایگزینی مدارس سنگی و کانکسی با کلاس‌های جدید در مدت دو سال تاکید کرد.

یوسف نوری در حاشیه افتتاح یک مدرسه ۶ کلاسه در اندیکا که امروز (۴ فروردین‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: امروز در خدمت مردم شریف اندیکا بودیم و هدف از این سفر بررسی برخی نارسایی‌ها و یا اقداماتی است که باید انجام شود. بعد از زلزله، توجه خوبی به اینجا شده است و امروز نیز موضوعاتی از قبیل نداشتن سرویس‌های بهداشتی در مدارس مطرح بود که قطعا باید رسیدگی شود. 

وی ادامه داد: باید کار مدارس کانکسی و سنگی انجام شود و اگر امکان داشته باشد و از آنجا که مناطق صعب العبور پراکنده هستند، در مدت دو سال با کمک نیروهای جهادی با کلاس‌های جدید جایگزین شوند. 

وزیر آموزش و پرورش گفت: نیاز به اردوگاهی بود و اگر زمینی برای این کار وجود داشته باشد، مطالعه آن امسال انجام خواهد شد. در خصوص تجهیزات نیز بحث شد که باید تامین شود و قطعا در دستور کار قرار گرفته و برای این منطقه ارسال می‌شود. از خیرین و نیروهای جهادگری که کار کردند، تشکر می‌کنم؛ اقدامات خوبی انجام داده‌اند. 

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=1380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت