تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1
شهردار اهواز در آیین بهره برداری از 27000 هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت کامل کوی جانبازان:

بیش از ۱۰۰۰ میلیارد پروژه تحویل مردم اهواز گردیده است

  • کد خبر : 2939
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
بیش از ۱۰۰۰ میلیارد پروژه تحویل مردم اهواز گردیده است
شهردار اهواز در آیین بهره برداری از 27000 هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت کامل کوی جانبازان: از ابتدای امسال اقدام به برگزاری سه شنبه های افتتاح کرده ایم که بیش از ۳۳ هفته از آن گذشته است و در این مدت بیش از هزار میلیارد تومان پروژه تحویل مردم گردیده است و همین مقدار هم در حال اجرا داریم.

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، رضا امینی شهردار و سیاوش محمودی رییس شورای اسلامی شهر اهواز؛ آیین بهره برداری از ۲۷۰۰۰ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت کامل کوی جانبازان در منطقه هشت شهری اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این آیین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشت: به همت مسولان شهرداری و شورا در زمینه ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار اتفاقات خوبی افتاده است که این امر قابل تقدیر می باشد.

وی اظهار داشت: توصیه رهبر معظم انقلاب به ما این است که در میان مردم باشید و صحبت های آنان را بشنوید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: باید کمک شود و مردم هم همکاری نمایند تا از کارها و خدمات ارائه شده حفظ شوند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت: ان شالله اتوبوس های تازه وارد شده به اهواز به مناطق کم برخوردار هم برسند و به مردم این مناطق خدمات ارائه دهند.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه اظهار کرد: میز های خدمتی که در نماز جمعه برای مردم ایجاد شده بسیاری از مشکلات را در زمینه های مختلف برطرف کرده و پلی برای ارتباط مردم و مسئولان گردیده است.

رضا امینی شهردار اهواز نیز در این مراسم گفت: از ابتدای امسال اقدام به برگزاری سه شنبه های افتتاح کرده ایم که بیش از ۳۳ هفته از آن گذشته است و در این مدت بیش از هزار میلیارد تومان پروژه تحویل مردم گردیده است و همین مقدار هم در حال اجرا داریم.

وی اظهار کرد: در این افتتاحیه ها قصد داشتیم با مردم رو در رو شویم و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا بشویم و موضوعات را پیگیری نماییم.

امینی ادامه داد: برای امسال برنامه ریزی برای ۱ میلیون متر مربع آسفالت داشتیم که ۷۰۰ هزار متر مربع انجام شده است.

شهردار اهواز افزود: این پروژه ای که اکنون به بهره برداری می رسد ظرف دو ماه با تلاش همکاران به ثمر نشسته است و امیدوارم مردم از کارکرد ما رضایت داشته باشند ضمن اینکه سعی ما این است این گونه مراسم را با کمترین هزینه انجام دهیم.

سیاوش محمودی رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این آیین اظهار داشت: بحمدالله در ادامه خدمت رسانی در مجموعه شهری امروز شاهد افتتاح یک پروژه دیگر در زمینه آسفالت به متراژ ۲۷۰۰۰ متر مربع با مبلغ ۱۴ میلیارد تومان هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: آسفالت یکی از وظایف اصلی شهرداری ها است و در سال آینده یکی از مطالبات جدی ما موضوع آسفالت می باشد تا وضعیت معابر بهتر شود.

وی گفت: البته برای اجرای این پروژه ها نیاز به اعتبارات می باشد که اگر نیم درصد از عوارض شرکت های آلاینده به شهرداری ها برسد و پرداخت شود بسیاری از این پروژه ها تکمیل خواهند شد.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=2939

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت