تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان

افتتاح دبیرستان ۶ کلاسه دخترانه در اهواز

  • کد خبر : 3171
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
افتتاح دبیرستان ۶ کلاسه دخترانه در اهواز
مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: یک مدرسه ۶ کلاسه توسط خیر نیک اندیش "محمد حلوایی" در روستای کم برخوردار ام الطمیر اهواز بهره برداری شد.

به گزارش بهین خبر و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، محمد سعیدی پور در آیین افتتاح این مدرسه افزود: با توجه به‌ اینکه هوای استان بسیار گرم است نیاز به تامین سه هزار کولر برای رفاه حال دانش آموزان در مدارس خوزستان است.

وی گفت : از خیران درخواست داریم برای تامین این میزان وسیله سرمایشی با این اداره کل همکاری کنند تا دانش آموزان در شرایط مناسبی تحصیل کنند.

وی با اشاره به خیر نیکوکار محمدحلوایی که این مدرسه را ساخته است افزود: این خیر هم مدرسه ساز و مدرسه یار است و پیشنهاد دادند که ۵۰۰ دانش آموز را می خواهند به لحاظ نرم افزاری تامین کنند تا برای ادامه تحصیل تا دانشگاه مشکلی نداشته باشند.

سعیدی پور افزود: خیر نیک اندیش محمد حلوایی جزء اندک خیرانی است که تمام هزینه ساخت مدرسه را پرداخت می کند.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان اظهار داشت: در دولت سیزدهم مردمی سازی و مشارکت ها و پویش ها و جهاد مدرسه سازی بسیار پر رنگ تر شده است.

وی با اشاره به مشخصات دبیرستان ۶ کلاسه مهدجان افزود: این مدرسه در مساحت یکهزار و ۶۰۰ مترمربع و با زیربنای آموزشی ۸۵۰ مترمربع و بااعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال توسط خیر ارجمند محمد حلوایی ساخته شده است.

سعیدی پور ادامه داد: ۲ پروژه دیگر را این خیر عزیز در دست اجرا دارد که یکی از این پروژه ها در شهرستان هندیجان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار و پروژه دیگر در مسجد سلیمان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که امید است تا مهر ۱۴۰۲ این پروژه ها افتتاح شوند.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=3171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت