تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2
با تاکید بر فراهم‌سازی بسترهای رشد و تعالی بانوان

از بانوان صنعت نیشکر تجلیل شد

  • کد خبر : 3386
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
از بانوان صنعت نیشکر تجلیل شد
در مراسمی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهراء(س) و روز زن، از بانوان شاغل در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اهدای گل نرگس و لوح تقدیر، تجلیل شد.

به گزارش بهین خبر و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این مراسم که امروز شنبه (۲۴ دی ماه) با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، مدیر منابع انسانی، مشاور مدیرعامل و مدیر حوزه مدیریت، مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و مشارکت پرشور بانوان برگزار شد، دکتر عبدعلی ناصری ضمن قدردانی از تلاش‌های بانوان کوشای صنعت نیشکر، بر نقش‌آفرینی بیشتر آن‌ها در این مجموعه تاکید کرد.

وی به جایگاه شامخ زن در زندگی و اجتماع اشاره کرد و شخصیت برجسته امّ‌الائمه را الگوی مناسبی برای زنان جامعه ایران دانست که با اقتدا به این حضرت، بانوان می‌توانند هم روشنی‌بخش کانون خانواده باشند و هم در اجتماع نقش موثری ایفا کنند.

حفظ جایگاه بانوان در صنعت نیشکر

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بر حفظ جایگاه بانوان در صنعت نیشکر و فراهم‌سازی بسترهای رشد و تعالی‌شان تاکید کرد و افزود: بانوان شاغل در صنعت نیشکر در هر رده‌ای که مسئولیتی به آن‌ها واگذار شده، توانمندی خود را بخوبی نشان داده‌اند و بخش مهمی از پیشرفت این صنعت، مرهون تلاش و همت والای آن‌هاست.

دکترناصری فعالیت در بخش‌های صنعت و کشاورزی را برای بانوان طاقت‌فرسا برشمرد و بیان داشت، به دلیل همین کار سخت و طاقت‌فرسا، میزان به‌کارگیری بانوان نسبت به مردان، کمتر است اما در بخش‌های اداری، تحقیقاتی، مطالعاتی و… روند مشارکت بانوان رو به فزونی است.

ساحل نجات‌‌بخش و آرامش برای جامعه

در ادامه این مراسم، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان از اهتمام و توجه ویژه دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر در تکریم بانوان شاغل در صنعت نیشکر قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل علی‌نژاد در ادامه، از شأن و مقام والای زن در اسلام سخن گفت و از حضرت فاطمه(س) به عنوان الگویی تمام عیار برای زنان یاد کرد.

این استاد حوزه علمیه به ابعاد شخصیت حضرت زهراء(س) اشاره کرد و خدمات ارزنده حضرت زهرا به اسلام و جامعه اسلامی در مدت زمان کوتاه حیاتشان برشمردندکه خیر و برکات زیادی به همراه داشته است. پیامبر اسلام (ص) لقب امّ‌ابیها را در سن پنج سالگی به فاطمه زهرا دادند که نشان‌دهنده مقام رفیع این بانوی اسلام است.

وی عمل به تعالیم اهل بیت(ع) و اقتدا به سیره عملی و اخلاقی بانوی اسلام را ساحل نجات بخش و آرامشی دانست که تمسّک به آن، عامل نجات و رستگاری جامعه می‌شود.

قدردانی از دکتر ناصری به دلیل توجه ویژه به پرسنل

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌نژاد در پایان از توجه مدیرعامل توسعه نیشکر به امور مختلف خصوصاً تقدیر و تکریم نیروی انسانی قدردانی کرد و گفت، دکتر ناصری در زمینه‌های فرهنگی، رفاه و حقوق پرسنل و توجه به کرامت انسانی کارکنان عنایت ویژه‌ای دارد و این جامعیت و نوع مدیریت‌اش، قابل تقدیر است.

وی افزایش حقوق پرسنل و توجه به معیشت‌ کارکنان را از نقاط قوت مدیرعامل توسعه نیشکر برشمرد که علی‌رغم مخالفت‌ها و برخی فشارها، اما دکتر ناصری از افزایش حقوق پرسنل و پیگیری امور رفاهی کارکنان قدمی عقب نگذاشت و تا حصول نتیجه، پیگیری کرد.

در پایان مراسم، با اهدای گل نرگس و لوح تقدیر و هدیه، از بانوان شاغل در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شد. پخش کلیپی از فعالیت‌های بانوان نیشکری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=3386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت