تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5
داریوش یزدی:

کم‌ترین لیاقت فولاد صعود به مرحله بعدی آسیا است / “گومز” برگ برنده نیست

  • کد خبر : 2041
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
کم‌ترین لیاقت فولاد صعود به مرحله بعدی آسیا است / “گومز” برگ برنده نیست
پیشکسوت فوتبال درباره غیب شیمبا تک مهاجم فولاد در بازی بعدی این تیم به دلیل دو اخطاره شدن نیز گفت: مهره‌های تاثیرگذار می‌توانند تعیین کننده باشند اما فولاد قائم به یک بازیکن نیست و کار تیمی و سخت‌کوشی در دستور کار فولاد است. فکر نمی کنم نبود شیمبا خلاء‌ای ایجاد کند.

داریوش یزدی درباره عملکرد تیم فولاد در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا، اظهارکرد: فولاد در آسیا دارای یک تجربه پنج ساله است، تجربه‌ای که به خوبی می‌تواند به این تیم کمک کند و به نظر من این‌که فولاد در دور رفت فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا شکستی نداشته است یک امتیاز بسیار خوب است.  همچنین این‌که فولاد به سختی گل می‌خورد خوب است، شیوه بازی که همیشه در دستور کار تیم‌های جواد نکونام بوده و موفق بوده است.

وی بیان کرد:  فولاد خوشبختانه در دقایق پایانی بازی با آخال توانست به برد برسد و پنج امتیازی شود که مطمئنا این برد می تواند به فولاد برای دور برگشت رقابت‌ها کمک کند. البته این پیروزی لازم بود اما کافی نیست و شاگردان نکونام برای این‌که از مرحله گروهی صعود کنند، سه بازی سخت دیگر پیش‌رو دارند که به نظرم شناختی که از حریفان در دور رفت به دست آورده‌اند می‌تواند به این تیم کمک کند.

پیشکسوت فوتبال گفت: امیدوارم نکونام با در نظر گرفتن راهکارهای مناسب بتواند با کسب نتایج خوب، به مرحله بعدی نیز راه پیدا کند و از آن جا که امسال در لیگ قهرمانان آسیا با اتفاق تلخ حذف استقلال و پرسپولیس از این رقابت‌ها مواجه شدیم، فولاد و سپاهان بتوانند نتیجه بگیرند و التیامی برای هواداران فوتبال باشند که امیدوارم این مهم رقم بخورد.

وی افزود:‌ به هر حال باتوجه به بازی‌هایی که از فولاد در آسیا دیدم به نظرم این تیم شخصیت دارد و از تیم‌های دیگر چیزی کم ندارد. من فکر می‌کنم کم‌ترین لیاقت فولاد در آسیا، صعود به مرحله بعدی است. قطعا اگر فولاد در سه بازی آینده هوشمندانه بازی کند، جواز حضور در دور بعدی را به دست می آورد. ضمنا باتوجه به این‌که کسب حضور سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا از دل همین رقابت‌ها است، امیدوارم فولاد و سپاهان این موفقیت را برای فوتبال ایران به ارمنغان بیاورند.

یزدی درباره غیب شیمبا تک مهاجم فولاد در بازی بعدی این تیم به دلیل دو اخطاره شدن نیز گفت: مهره‌های تاثیرگذار می‌توانند تعیین کننده باشند اما فولاد قائم به یک بازیکن نیست و کار تیمی و سخت‌کوشی در دستور کار فولاد است. فکر نمی کنم نبود شیمبا خلاء‌ای ایجاد کند.

وی با اشاره به گومز خرید جدید فولاد برای بازی‌های آسیا نیز عنوان کرد: این خرید خیلی سر و صدا به پا کرد و به نظرم فولاد روی این بازیکن به عنوان یک مهره می‌تواند تاثیرگذار حساب کرد اما در عمل و مسابقات اصلا این اتفاق رقم نخورد و حتی گومز برای بازی با آخال جزو لیست فولاد نبود. این موضوع نگران‌کننده است که بازیکنی که برای بازی‌های آسیا به خدمت گرفته شده است نتوانسته کیفیت لازم را داشته باشد و متاسفانه بر خلاف این‌که خیلی‌ها فکر می‌کردند گومز برگ برنده نکونام باشد، نبوده است. به نظر فولا  اگر هوشیارانه بازیکن جذب می‌کرد، می‌توانست بازیکنی را به خدمت بگیرد که بتواند به این تیم کمک کند. البته امیدوارم گومز در سه بازی آینده فولاد، برخلاف تحلیل ما و کارشناسان عمل کند و بتواند برگ برنده‌ای باشد که همه و کادرفنی فولاد انتظار آن را داشتند.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=2041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت