تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1
شهردار اهواز

چهره شهر اهواز مُزین به تصاویر سرداران شهید می شود

  • کد خبر : 2889
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
چهره شهر اهواز مُزین به تصاویر سرداران شهید می شود
شهردار اهواز گفت: سال آینده کنگره سرداران شهید در اهواز برگزار می شود و به همین مناسبت چهره شهر اهواز مُزین به تصاویر سرداران شهید دفاع مقدس خواهد شد.

به گزارش بهین خبر شهردار اهواز در جلسه شورای اداری شهرداری اهواز که چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه برگزار شد، با مُعرفی “سروش بزاز” به عنوان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز گفت: اداره کل ارتباطات بازوی توانمند شهرداری و چشم تیزبین ارزیابی و سنجش توانمندی ها یا ناکارآمدی های مدیریت شهری به شمار می آید.

امینی گفت: مدتی است که سُکان مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز به دستان آقای بزاز سپرده شده تا تلاش های فراوانی که در حوزه مدیریت شهری انجام می شود ولی تاکنون به اندازه کافی مُنعکس نشده؛ به سمع و نظر مردم برسد و بارقه ای از اُمید را در دل آن‌ها روشن کند.

وی با بیان این‌که متأسفانه ما با وضعیت مطلوب اطلاع رسانی فاصله داریم؛ اظهار امیدواری کرد: این مدیریت و اداره کل توسط تمام مدیران مورد حمایت قرار گیرد.

شهردار اهواز با تاکید بر حمایت همه جانبه از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز گفت: باید حمایت همه جانبه ای از روابط عمومی صورت بگیرد تا سرمایه اجتماعی تقویت شود.

امینی افزود: به عنوان شهردار اهواز، از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل حمایت تمام قد می کنم و خود را مُکلف می‌کنم تا تمام ابزار و مقدمات لازم را برای ایجاد تحول مثبت در این حوزه فراهم نمایم.

شهردار اهواز همچنین با بیان این‌که انتظار می رود رنسانسی در مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز رُخ دهد، افزود: اصلاح ساختار تشکیلاتی، ایجاد حلقه های جدید ارتباطی، ایجاد شبکه های مویرگی در حوزه اجتماعی، استفاده از ظرفیت فعالان اجتماعی، فرهنگی و رسانه ای کمک شایانی به ایجاد این تحول و توسعه خواهد کرد.

وی افزود: همان قدر که از آقای بزاز انتظار داریم تا با انعکاس فعالیت های شهرداری روحیه نشاط و امیدواری را به شهر تزریق کند؛ همان قدر هم باید از ایشان حمایت کنیم و او را در این مسیر همراهی نماییم.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان دنبال اسطوره سازی و قهرمان پروری در شهرداری نیستیم، اضافه کرد: آن‌چه حق مطلب است باید ادا شود؛ نه بیشتر و نه کمتر. وفاداری و بصیرتِ مردم نجیب و شریف اهواز تکلیفِ خدمت رسانی را به دوش ما سنگین تر کرده است؛ لذا آن‌چه باعث دلگرمی مردم می شود باید بیان شود. این در حالی است که طبق تحقیقات صورت گرفته تاکنون شاهد خلائی در این حوزه بوده ایم که باید در وهله نخست آن را جبران کرد و پس از آن کاری کنیم تا جامعه گسترده تری در جریان فعالیت های شهرداری اهواز قرار بگیرند.

امینی گفت: متأسفانه قضاوت هایی از سر جهل و ناآگاهی درباره شهرداری انجام می شود. در کنار آن شاهد هدایت های مُغرضانه ای هستیم که می خواهند به بدنه شهرداری ضربه وارد کنند. قطار مدیریت شهری با سرعت در حال حرکت است و پُرواضح است که هرچه تندتر حرکت کنیم عده بیشتری سعی در سنگ اندازی خواهند داشت. درخت مُثمر همیشه مورد اصابت ضربه و شکستن شاخه است اما هیچ کس به درخت بی ثمر بها نمی دهد.

وی همچنین با معرفی امیرآهن جان به عنوان مدیر پشتیبانی گفت: امیدواریم ایشان تلاش مُضاعفی در جهت مراقبت از اموال و دارایی های شهرداری داشته باشند.

شهردار اهواز به تغییری که در مدیریت سازمان آرامستان ها رُخ داده است اشاره کرد و با تقدیر از زحمات مدیریت پیشین این مجموعه گفت: مجموعه آرامستان ها مکانی است که ورود و خروج به آن با عبرت آموزی همراه است و انتظار می رود فضای ظاهری آن با استفاده از آیات و روایات و آموزه های اسلامی عبرت آموزی در حیات فردی و اجتماعی را به مخاطبین منتقل نماید.

به گفته شهردار اهواز، برنامه ریزی جهت تامین فضای مناسب در آرامستان باغ فردوس به منظور پیش بینی قبور مورد نیاز آینده شهر از دیگر مُطالباتی است که از مدیریت جدید سازمان آرامستان ها انتظار می رود پی گیری شود.

امینی در ادامه یکی از بخش‌های آسیب پذیر شهرداری اهواز را اداره کل حقوقی، امور پیمانها و قراردادهای شهرداری اهواز برشمرد و با اشاره به تغییراتی که اخیراً در این اداره صورت گرفته است، اظهار داشت: لازم است با برنامه ریزی دقیق علمی و کاربردی همچنین بهره گیری از ظرفیتها و سرمایه های انسانی خلاق و متعهد، کشف و تأمین منابع و درآمدهای سالم و پایدار به ویژه استفاده از توان بخش خصوصی در تحقق اهداف سازمانی و مدیریت هوشمند سرمایه های سازمانی اجتماعی انسانی و فیزیکی و ارتقای سرزندگی شهر تلاش شود.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با مدیریت کارآمد در این حوزه از پایمال شدن حق الناس و تضییع بیت المال جلوگیری شود.

امینی در ادامه، منطقه چهار شهرداری را منطقه ای سوق الجیشی در کلانشهر اهواز عنوان و خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از مدیریت پیشین امیدواریم با روی کار آمدن آقای عالی پور در حوزه های عمرانی، فرهنگی، زیست محیطی و شهرسازی شاهد اتفاقات روشنی برای شهر اهواز باشیم.

شهردار اهواز همچنین به روی کار آمدن رحیم عچرش به عنوان مدیر جدید مجامع و حسابرسی شهردار اهواز اشاره کرد و از زحمات آقای توفیقی تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران شهید در اهواز گفت: امیدواریم بتوانیم فضای عمومی شهر را متناسب با این کنگره آماده کنیم و از عطر وجود شهدای عزیز تا سال های زیاد بهره مند گردیم.

امینی گفت: چهره شهر اهواز مُزین به تصاویر سرداران شهید دفاع مقدس خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت آماده سازی چهره شهر اهواز برای عید نوروز گفت: باید همگی تلاش کنیم تا با ساماندهی سیما و منظر شهری بهارسبز طبیعت را که یکی از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است به بهاری دل انگیز و بانشاط برای شهروندان اهوازی مُبدل سازیم.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=2889

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت