تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

فریضه جهاد تبیین یکی از مهمترین ماموریت‌ها است

  • کد خبر : 1153
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
فریضه جهاد تبیین یکی از مهمترین ماموریت‌ها است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان معتقد است: امروز فریضه جهاد تبیین یکی از مهمترین ماموریت‌های بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در تعامل با هم در تحقق این فرایند گام خواهیم برداشت و پرچمدار این جهاد خواهیم بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین رضا کلاه‌کج در دیدار سجاد بهمئی، رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان، ضمن خیر مقدم و تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته بسیج رسانه در سطح استان خوزستان، بسیج را حرکت عظیمی دانست که با فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۸ تشکیل شده و پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها را انجام می‌دهد و در همه زمان‌ها نقش‌های مختلفی را ایفا کرده زمانی با رویکرد فقط نظامی بوده و در حال حاضر هم با حفظ ماموریت خود به فرهنگ و رسانه هم توجه شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: در این ۴۳ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بعضی قصد داشتند نقش بسیج را کم‌رنگ کنند ولی با حمایت‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) توانست کارهای موثر زیادی انجام دهد و این جزو افتخارات این نهاد مردمی است. همچنین تشکیل اقشار مختلف بسیج از دستاوردهای مهم بسیج استکه نمونه بارز آن بسیج رسانه است.

وی افزود: بسیج رسانه به عنوان یک نهاد مردمی و تخصصی می‌تواند نقش مهمی در سطح جامعه و به خصوص جهاد تبیین داشته باشد.

همچنین سجاد بهمئی، مسؤول بسیج رسانه خوزستان، در ابتدای این دیدار ضمن تبریک انتصاب شایسته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از زحمات و نوع نگاه او به حوزه فرهنگ و رسانه تشکر کرد و گزارشی از برنامه و فعالیت‌های صورت گرفته در بسیج رسانه را ارایه داد و اعلام کردند: در تمام زمینه‌های رسانه‌ای و جریان‌سازی رسانه در جهت اهداف انقلاب و نظام آماده همکاری و تعامل هستیم.

او در این دیدار بر اجرای برنامه‌های مهم به خصوص جشنواره رسانه‌ای ابوذر و کنگره ملی رسانه‌های انقلاب اسلامی، یادواره شهدای رسانه، اجرای دوره‌های آموزشی و اردوهای فرهنگی تاکید و اعلام کرد: بسیج رسانه خوزستان با تمام ظرفیت در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود و از تمام ظرفیت‌ها در  جهت پیشبرد اهداف خاصه جهاد تبیین و آموزش سواد رسانه‌ای عموم مردم استفاده خواهد کرد.

همچنین در این دیدار بر افتتاح دفتر جدید سازمان بسیج رسانه خوزستان تاکید و مقرر شد افتتاح دفتر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مسؤولان استانی و کشوری انجام شود.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=1153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت