تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2
مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران

شکست رکوردماهانه تولید در گروه ملی فولاد/ استخدام ۵۰۰ نیروی جدید در شرکت

  • کد خبر : 2956
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
شکست رکوردماهانه تولید در گروه ملی فولاد/ استخدام ۵۰۰ نیروی جدید در شرکت
مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با اشاره به شکست رکورد ماهانه تولید پس از ۷ سال گفت: شرایط در گروه ملی صنعتی فولاد ایران به گونه‌ای تغییر کرده است که به دنبال ۵۰۰ نفر نیروی جدید استخدام هستیم.

به گزارش بهین خبر دکتر علی محمدی امروز پنج شنبه چهارم اسفندماه در آیین کلنگ زنی کارخانه دوم گروه ملی فولاد ایران اظهار کرد: اسفندماه سال گذشته بود که در گروه ملی فولاد شرایط مناسبی وجود نداشت اما با گذشت یک سال شرایط به گونه ای بهبود یافته است که در حال حاضر آیین کلنگ زنی دومین کارخانه فولاد در حال انجام است، و گروه ملی فولاد در یک جو آرام و با ۳ هزار جوانان پر انرژی در حال فعالیت است.

وی افزود: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای در گزوه ملی تغییر کرده است که به دنبال استخدام ۵۰۰ نیروی جدید هستیم آنچه که سبب این تغییرات شده است همت جوانان و مدیران مجموعه گروه ملی است.

مدیرعامل گروه ملیرصنعتی فولاد ایران ضمن امیدواری برای احداث کارخانه احیای شرکت که ارزش افزوده بیشتری دارد در چند ماه آینده ادامه داد: به همت استاندار محترم، شورای تامین و ستاد تسهیل استان اقدامات خوبی انجام شده است و رکود تولید ماهانه که مربوط به سال ۹۴ بود شکسته شد، در شرکت های فولاد سازی و لوله سازی نیز رکود سالانه خود را شکستند.

وی با اشاره به تلاش برای رسیدن به شرایط سال ۱۳۹۱ تصریح کرد: با وجود انجام اقدمات مناسب هنوز از میزان تولید رضایت کامل نداریم چرا که گروه ملی ظرفیت بیشتری دارد و نه تنها به شرایط ۹۱ و بهتر از آن برسیم بلکه به عنوان رهبر بازار ایران باشیم.

محمدی با اشاره به اینکه بهترین نیروهای نورد هستند، اضافه کرد: گروه ملی در حال طی یک فرایند مناسب است و برنامه های خود را یکی یکی اجرا می کند و رکودهای تولید خود را بهبود می بخشد با این حال نیازمند حمایت و همت هیئت مدیره بانک ملی است تا به شرایط سال ۹۱ برسیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های بانک ملی که سهامدار اصلی گروه ملی فولاد ایران است، تصریح کرد: امیدواریم با حضور دکتر موسوی و حمایت ایشان و ارائه نیازمند‌های خود به صورت دقیق شاهد اتفاقات خوبی در گروه ملی باشیم و یک مسیر بهتری را باز کنیم، چرا که همواره بانک ملی حمایت خود را از گروه ملی داشته است.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=2956

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت