تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6
حضور وزیر ورزش در شهر اولین ها؛

سجادی: اتمام برخی پروژه‌های ورزشی خوزستان در کوتاه مدت نیازمند حرکت جهادی هستند

  • کد خبر : 2168
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
وزیر ورزش و جوانان به شهرستان مسجدسلیمان رفت و از پروژه های ورزشی این شهر بازدید کرد.

سید حمید سجادی امروز یکم اردیبهشت ماه با استقبال مسئولان شهری وارد مسجدسلیمان، شهر اولین ها شد. او از مجموعه ورزشی مرادآباد که دارای سالن چند منظوره و یک باب سالن تمرینی است و عملیات اجرائی آن خاتمه یافته و نیاز به انشعاب آب  و برق دارد، دیدن کرد

به گزارش ایسنا، وزیر همچنین از زیرسازی زمین چمن مصنوعی مراد آباد مسجدسلیمان که توسط شهرداری اجرا و جهت اجرای روکش چمن مصنوعی، حصارکشی و روشنائی آن نیاز به اعتباری بالغ بر ۰۰۰ ۶۰ میلیون ریال دارد، بازدید کرد.

مسجدسلیمان از جمله شهرهای استان خوزستان است که برای کاهش آسیب های اجتماعی، نیازمند بهبود در زیرساخت های ورزشی و توجه به مقوله ورزش از سوی دست اندرکاران مربوطه است. 

با توجه به گفته وزیر ورزش که در وزارت ورزش با مطالعه و با هماهنگی به استان ها سفرها انجام شده و جزیی ترین پروژه ها لیست می شوند و سپس در کارگروه تخصصی استان ها، مشکلات و منابع آن ها دیده می شود و برای اجرای کارها برنامه ریزی خواهد شد، مردم شهر اولین ها نیز امیدوارند روح تازه ای به ورزش و زیرساخت های ورزشی در این شهر تزریق شود. 

همچنین حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سند تحول ورزش بیش از ۳۰ محور دارد که اجرایی شدن آن نیاز به همفکری دارد. خوزستان مشهور به اولین ها در خیلی از حوزه ها است و خیلی از اولین های ورزش هم از استان خوزستان است.

وی بیان کرد: اهمیت کار در بحث جوانان و ورزش در شهر مسجدسلیمان برما پوشیده نیست.  فهرستی از تکالیف مان در استان خوزستان در حال تهیه است و بعد با منابعی که در اختیار داریم، برنامه ریزی می کنیم و به دسته آنی، متوسط و مدت دار تقسیم می شوند.  همین الان برخی از مجموعه ورزشی های استان خوزستان در کوتاه مدت با اندک سرمایه و با یک حرکت انقلابی و جهادی می توانند به سرانجام رسیده و تقدیم جوانان شوند. 

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=2168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت