تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
5
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

در نظام اسلامی توجه به مناطق محروم از ضروریات است

  • کد خبر : 1160
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
در نظام اسلامی توجه به مناطق محروم از ضروریات است
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه اقدامات ویژه در مناطق کم برخوردار در حال انجام است، گفت: شاهد تحولی بنیادین در مناطق مختلف اهواز هستیم که اهواز را به یک شهر کارگاهی بزرگ برای انجام عملیات‌های عمرانی تبدیل کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در بازدید از مناطق  ملاشیه، کوی سیاحی، کوی مندلی و مهدیس و بازدید از روند علمیات آسفالت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در مناطق گوناگون اهواز شاهد تحول بنیادین هستیم به گونه‌ای که کل شهر اهواز با فعالیت مجموعه‌ای از دستگاه‌ها به یک شهر کارگاهی برای انجام عملیات‌های عمرانی تبدیل شده است.

وی افزود: بخشی از شهر اهواز مشکل فاضلاب داشته که خوشبختانه در حال انجام عملیات برای رفع آن هستند. همدلی و تعامل ایجاد شده میان دستگاه‌هایی مانند شهرداری و آبفا برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات ایجاد شده است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: خیابان‌های ملاشیه با اقدامات صورت گرفته نسبت به سال گذشته از لحاظ زیرساخت خیابان‌ها در شرایط خیلی بهتری قرار گرفته است، زیرسازی ۲۵ خیابان انجام شده، آسفالت آن‌ها نیز در حال اجرا است، همچنین اسفالت کمربندی ملاشیه نیز انجام شده است.

وی با اشاره به مطالبات مردمی تاکید کرد: شهردار اهواز قول مساعد جهت پیگیری مشکلات ملاشیه و آسفالت معابر آن یکی پس از دیگری را داده که ان شاءااله انجام می‌شوند، مردم حق مطالبه دارند اما وقتی می‌بینند فعالیت‌هایی در حال صورت گرفتن است امید در دل آن‌ها ایجاد می‌شود.

موسوی‌فرد در ادامه با اشاره به بازدید از کوی سیاحی و اقدامات ویژه‌ای که در مناطق کم برخوردار در حال انجام است، توضیح داد: خوشبختانه در کوی سیاحی نیز اتفاقات خوبی رخ داده و آسفالت و پیاده‌روسازی چند خیابان به صورت پایلوت و الگو در این منطقه در حال انجام است.

وی عنوان کرد: در نظام اسلامی توجه به مناطق محروم از ضروریات است و امیدوارم بتوانیم با برآورده کردن مطالبات مردمی و اقداماتی که صورت می‌گیرد بتوانیم ملاشیه را به عنوان الگو برای سایر مناطق قرار دهیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به روز شمار پروژه چمران گفت: شهردار محترم اهواز بیان کرده است که همان طور که در مرکز شهر فعالیت می‌شود در دیگر مناطق نیز عملیات‌های اجرایی صورت گیرد و ایستگاه آتش‌نشانی و درمانگاه آن به سرانجام برسند، به طور کلی اتفاقات خوبی در اهواز در حال رخ دادن است.

وی تصریح کرد: ورودی های شهر اهواز از سمت‌های مختلف ویترین شهر هستند و مورد قضاوت شهروندان قرار می‌گیرند، در حال پیگیری برای انجام کار هستیم تا وقتی کسی وارد شهر می‌شود شهر برایش دلنشین باشد. 

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=1160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت