تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3
رییس کمیته امداد امام خمینی کشور

خوزستان اولویت نخست محرومیت زدایی

  • کد خبر : 3235
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
خوزستان اولویت نخست محرومیت زدایی
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در حاشیه سفر به شهرستان اندیکا و بازدید از مناطق زلزله زده آن با اشاره به واگذرای ۲۳هزار واحد مسکونی به مددجویان اظهار کرد: از این ۲۳ هزار مسکن حمایتی مددجویان کمیته امداد امام سهم خوزستان امسال بيش از یک هزار واحد مسکونی بوده و قریب به ۲ هزار مورد تعمیرات و ۲ هزار مورد احداث حمام، سرویس بهداشتی و لوله‌کشی گاز انجام شده است.

به گزارش بهین خبر و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور همزمان با تحویل سال نو با حضور در محفل صمیمی ایتام تحت حمایت استان خوزستان در شهرستان دزفول، ضمن تبریک سال نو آنان را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.
رییس کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: ۲۳ هزار واحد مسکونی در سال گذشته به مددجویان کمیته امداد واگذار شد
مرتضی بختیاری در حاشیه سفر به شهرستان اندیکا و بازدید از مناطق زلزله زده آن اظهار کرد: از این ۲۳ هزار مسکن حمایتی مددجویان کمیته امداد امام سهم خوزستان امسال بیش از یک هزار واحد مسکونی بوده و قریب به ۲ هزار مورد تعمیرات و ۲ هزار مورد احداث حمام، سرویس بهداشتی و لوله‌کشی گاز انجام شده است.
رییس کل کمیته امداد امام خمینی هدف از سفرش به اندیکا را بازدید از منازل مسکونی ساخته شده زلزله زدگان اندیکایی و بررسی و ارزیابی کیفیت ساخت آنها امروز به اندیکا دانست و گفت: کارهای ارزشمندی با کمک خیران، دولت، بسیج و سپاه ، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان انجام شد.
رییس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه ۲۲۰ واحد متعلق به مددجویان اندیکا بود که منازل مسکونی آنها در زلزله مهرماه ۱۴۰۰ تخریب شد افزود : کار ساخت این واحد‌های مسکونی زلزله زدگان به خوبی انجام گرفته و برای تجهیزات آنها نیز تصمیماتی گرفته شد و کار بزرگی بود.
وی ادامه داد: پس از اندیکا، سفری به دزفول داشتیم و با ۲۰۰ مددجوی یتیم دزفول که نور چشم ما هستند و وظیفه نوکری آنها را داریم به مناسبت سال تحویل دیدار کرده و همچنین هدیه مقام معظم رهبری که در اختیار کمیته امداد امام گذاشته بود به ایتام دزفول تقدیم شد.
رییس کل کمیته امداد امام خمینی گفت: یقین داریم که ایتام در پیشگاه خداوند آبروی زیادی دارند و با این دل های پاک سال تحویل را در کنار آنها بودیم و به نظرم یکی از بهترین جلساتی بود که حضور پیدا کردم.
وی گفت: برنامه بعدی سفر ما به خوزستان حضور در منطقه محروم احمد فداله دزفول است و در سفرها و بازدیدهایی که از خوزستان داشتم احساسم این است که این استان به گردن کشور حق زیادی دارد.
بختیاری با تاکید بر رفع چهره محرومیت از خوزستان تصریح کرد: ما هر چه در توان داریم باید برای محرومیت زدایی با اولویت خوزستان به کار بگیریم.
رییس کل کمیته امداد امام خمینی گفت: در منطقه احمد فداله در خدمت جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد خوزستان بودیم که از مدیران موفق کشور است و قرار به اتفاق بازدیدی از گروه های جهای داشته و مسائل و مشکلات مردم و مددجویان منطقه محروم احمد فداله بررسی و پیگیری کنیم.
بختیاری بیان کرد: امیدواریم با بازدیدهایی که انجام می شود بتوانیم برنامه ریزی هایی در رابطه با محرومیت زدایی نسبت به جامعه هدفمان داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=3235

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت