تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
5

تاکید بر توسعه شیرین شهر در بازدید معاون وزیر از این شهر

  • کد خبر : 1072
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
تاکید بر توسعه شیرین شهر در بازدید معاون وزیر از این شهر
نشست بررسی مشکلات و معضلات شهر جدید شیرین شهر با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران، فرماندار شهرستان کارون، امام جمعه این شهرستان و مدیران شهر جدید شیرین شهر برگزار شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید در این نشست گفت: هدف از ایجاد شهرهای جدید این است که موقعیت و ویژگی جمعیت پذیری را گسترش و ترویج نماید و بایستی میزان جذابیت های شهری را در این منطقه افزایش دهیم.

علیرضا جعفری افزود: با توجه به وجود ظرفیت های زیاد در شیرین شهر، توسعه آن باید در قالب نهضت ملی مسکن در اولویت قرار گیرد و از تجارب شهرهای جدید در سراسر کشور به منظور کاستن از مشکلات شهر بهره گرفته و قرارگاه جهادی خدمت در این شهر احداث می شود.

وی با بیان اینکه سه مقوله اصلی مورد نیاز در شیرین شهر امنیت، ایمنی و فرهنگ سازی است، تصریح کرد: ما در این شهر از حضور سرمایه گذاران استقبال و حمایت خواهیم کرد و پشتیبان این عزیزان در چارچوب مقرارت و ضوابط خواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: احداث بیمارستان تخصصی با کلیه امکانات، استقرار ایستگاه آتش نشانی، ایجاد کلانتری و سایر خدمات رفاهی در دستور کار قرار می گیرد.

فرماندار کارون نیز در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت مسائل مربوط به بهداشت و درمان و همجواری تعدادی از روستاها ضرورت داردکه درمانگاه شهر به تیپ شبانه روزی تبدیل و کادر درمان به صورت شبانه روزی نیز به این مرکز اعزام شوند.

سعید کعبی بیان کرد: به منظور تسریع امور مربوط به ساخت و ساز شعبه ای از بانک مسکن در این شهر احداث شود و مشکلات زیربنایی واحدهای در دست احداث نهضت ملی مسکن در شهر جدید شیرین شهر مرتفع گردد.

وی افزود: باتوجه به ظرفیت‌های موجود، استقبال از سرمایه گذاران در شهر جدید شیرین شهر بایستی تسریع شود و به منظور تسریع بهره برداری از پروژه های شهر، اعتبارات مورد نیاز تزریق گردد.

فرماندار کارون اظهار کرد: باتوجه به افزایش تردد شهروندان به منظور کاهش حوادث عبوری نیاز است راه مواصلاتی شهر تا اتوبان اصلی آبادان کارون به صورت چهاربانده تعریض گردد.

کعبی بیان کرد: خواستار تکمیل سالن ورزشی، احداث فرهنگسرا، احداث دبستان ۶کلاسه و توسعه معابر شهری هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم خضیراوی امام جمعه شهرستان کارون نیز گفت: باتوجه به نیاز شهرستان ضروری است یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در شهر جدید شیرین شهر احداث شود. این امر علاوه بر خدمت رسانی به مردم منطقه، باعث می شود اتباع خارجی به ویژه عراقیان به منظور درمان به شیرین شهر بیایند و این امر ارزآوری را برای کشور فراهم می کند.

بر اساس این گزارش، در پایان این نشست از پروژه های در دست اجرا در شیرین شهر بازدید شد.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=1072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت