تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور:

ارتش جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌های ظالمانه به خودکفایی رسید

  • کد خبر : 3526
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
ارتش جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌های ظالمانه به خودکفایی رسید
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه و کمبودهای فراوانی که در این سالها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیروهای مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

به گزارش بهین خبر امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی روز سه شنبه در آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا در اهواز با بیان اینکه نیروی زمینی نوک پیکان دشمن است، افزود: نیروی زمینی با جانفشانی خود دِین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده است.

وی با بیان اینکه ارتش وفاداری و حقانیت خود را در میدان عمل و جهاد به اثبات رسانده است، ادامه داد: نامگذاری هوشمندانه و حکیمانه امام خمینی(ره) در ۲۸ فروردین سال ۱۳۵۸ نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور بیان کرد: ارتش به پشتیبانی مردم و مقام معظم رهبری توانسته امین و وظیفه شناس برای کشور باشد و مسیر رشد و بالندگی را برای شکوفایی در تمام ابعاد در پیش بگیرد.

امیر سرتیپ دوم بیدادی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در حوادث غیر مترقبه در مراحل مختلف در کنار مردم و خدمتگزار آنها است، خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع درمقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران و همه بزرگمردانی که به نوعی در مسیر افتخار این کشور تلاش کردند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به جایگاهی رسیده که به گفته مقام معظم رهبری، ویترینی از ارزش‌های اسلامی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور با بیان اینکه امروز می‌توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه مقام معظم رهبری با هشیاری از مشکلات عبور کنیم، گفت: امروز اعلام می‌کنیم ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاورهای آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیروهای مسلح دفاع خواهیم کرد.

ارتش قهرمانانه در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده است

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان نیز در این آئین با بیان اینکه ارتش در مواجهه با توطئه دشمنان نقشی حساس و تاثیرگذار داشته است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی در توطئه‌هایی که در شمال، غرب و شرق کشور وجود داشت شجاعانه ایستاد تا دشمن فرصت سواستفاده نداشته باشد.

ولی اله حیاتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است، افزود: انقلاب اسلامی از لحظه پیدایش در معرض توطئه‌های ریز و درشت دشمنان بوده که در تاریخ ۴۴ ساله انقلاب اسلامی ثبت شده است.

وی ادامه داد: آنچه باعث پیروزی انقلاب اسلامی در این توطئه‌ها شده تبعیت از امام خمینی (ره)، حضور مردم و نقش ارزنده شهدا و ایثارگران بوده است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان با بیان اینکه ارتش در دوران دفاع مقدس از پیشگامان حضور در جبهه مبارزه با دشمنان بود، گفت: اوج حماسه ارتش جمهوری اسلامی را در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ مشاهده کردیم که در همان روزهای آغازین انقلاب اسلامی با امام خمینی (ره) بیعت کردند.

حیاتی با بیان اینکه رمز اعتلای ما تبعیت از فرامین رهبری است، افزود: مردم در راهپیمای روز قدس وفاداری خود را به کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دادند.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=3526

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت